今日..東哥比左張相我同何榮睇..
我同何榮當場得啖笑..
相中人就吾洗講..真係襯啊佢地.haha..
英文默書抄抄地..如果合格..一定感謝主..~
社籃..d人打得好盡..希望我地低級組都可以打成咁..!!
lok 文 ..吾知佢有冇事..~希望佢冇事啦..
That 's all