今日早上番學..8點3起身..
之後急急忙忙咁起身..刷牙..洗面..換杉..
之後就沖番學校..(好在屋企近學校)
最後都冇遲到..haha
去海關..普普通通..冇咩深刻..
之後番到學校..作埋篇文同成班友去左食飯..~
食完飯就去左打波..頭戈幾場都幾有沖勁..表現都吾錯..
但係越打越hea...虧虧虧-,-最後比吳大佬大罵一番..haha
That 's all