放假好悶..冇野做..
虧到爆..雖然係虧..!!但係多謝琴晚陪我吹水..吹水2點既朋友..
好感激你..!!有機會再吹過..
隻左手廢左..比熱野整親..
痛到媽媽的..
希望老母快d比錢我出街haha
係到祝就快生日既朋友..生日快樂..
東哥啊..包哥啊..CEO啊..應該係咁多-,-
打打下Qooza...又會落雨-,-..希望ho wing冇比雨林濕啦..
係到希望有個開心既復活郵..
That 's all