我好慶幸 我有一個好好既呀哥..堂呀哥...堂加姐..
呢幾日係大陸..I have a great time with them
你地令我忘記哂我腦里的煩惱..
你地3個都係93年..今年就要考大學啦..
努力..!!!榮哥係呢到..祝你地考上鐘意既大學..
之後...下年再玩過..^^雖然我地一d係香港..一d係大陸..
但係..我地仲係一班班好好既堂兄弟子妹!