| «‹ October 2025 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2007 年 10 月 21 日 星期日  |
Yo-Yo!!!!!!!!!!!!!  |
分類: 未分類 |
I can do something to you ....if you do not have GIF5/GIF4...but you has to send a pic you like~~
Etc:
1.
2.
3.
4.
5.
6. (Beautiful)
7.
8.
9.
10.
Remember to tel me or tell on the blog
|
| 發表時間:2007-10-21 05:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | »
|