今日係星期2 >口<,. 我今日早到阿- 0-" ,. 呵呵呵,.
第一堂MATHS-口- 我是數學白白痴@//@",. 嘿~牙YAN好好阿@X@佢教我~,.
> _ < 之後做做做,. 之後CS -口-,. 之後 好采佢 抽唔中我出去講野,.
唔係我會死阿- ﹏ -",. 唔哼,,. 之後番HM,.,
= O = 今日冇咩野做,. 見到糕糕佢開左個BLOG -口-,.
我班D少女都有 Xanga -口- ",. 令我都想整番佢@@".. 但係我唔識整= 3=,.
卡卡卡@口@,. 明天明天明天~~好期待阿>﹏ <.. 呵呵,.
我好似同班中的少女 冇咩話題- 3- 是我 孤陋寡聞嗎=口=,.
= 口=" ..救命~~ 令我諗起-口-",.究竟的點識包b佢地嫁呢,.
話時話-v -".. 好耐冇見牙緊,., 你去左邊阿~~~牙緊,. ~~~~miss you- 3-,.,
@w@"..加油加油,. = 3=,. 唷~
|