| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 24 日 星期三  |
| =__ = 屁~~ |
分類: 未分類 |
尋日比人叫牙姐- -屁,. 食屎啦!! .,
今日> _ < 放左學同風風去行左陣街街~~好開心^口 ^ ~~
平時返學 超悶/ o \,. =口=冇得發癲/ o \ ,.
阿~~好掛住大家阿~~~> _ < ,.
風風啦~糕糕啦~包包啦~冰冰啦~~李旨旨啦~~仲有好多好多啦~~~
>口 < oh~~~~~~~~~

之前掛掉的小金=口=",,, 尋日又有隻小金掛了/ p \.. 嗚,,.
|
| 發表時間:2007-10-24 07:52 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
咦@0@~~ 我有份@@ 好耶排第2~~好過米米冇份!! kaka~
|
網主回覆
傻豬> 3<你你你梗係有份- 3-,.~~
嘿嘿~> 3< 笨蛋~~呢D唔係名次黎嫁@口@~
米米都有份嫁-口- 不過~打果時 冇佢份而已= 3=,.KAKAKA
仲有阿\口 / 成日都見到佢既=口=洗咩掛住佢\口 /,. Posted at 2007-10-27 11:29 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
雪雪~~ 你好衰啊!! 有風風'有糕糕0.0 偏偏冇我/.\
|
網主回覆
XD 有牙~~你見唔到咩\口 / ~~呢D係國王的新字-口-,.
聰明的先睇到- 3-~~卡卡卡 Posted at 2007-10-27 11:26 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
米 於 2007-10-24 11:31 PM 發表:
|
網主回覆
@口@有牙~~係其他果度~~ Posted at 2007-10-24 11:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|