2006 年 12 月 23 日  星期六   晴天


2006-12-23 分類: 未分類

丫!!!!!

好耐冇打個blog喇-_-

冇野就打下喇,,,放假好唔開心丫........

同我熟d果d人都知我點解咁唔開心嫁喇*

唉,,,呢排都冇乜野喇,,,

係得阿僑佢地單野大獲d姐,,,

不過佢地d野都係廢時講喇.....

係呢到同大家講聲聖誕快樂喇!!!






訪客留言 (返回 starlouis 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]