今日係班際欖球比賽
不過我冇出賽
係今日之前我都唔知欖球係點玩
但其實欖球都好似幾好玩
我地班同隔離班係一隊
因為我地班太少人
其他三班各自一隊
最尾我地隊女子拎第三
男子拎第二
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
今日最後一日派卷
文學同通識都考得好差
通識有可能要補考@@
我愛你
但對你的愛非常虛無
卻從不會停止
對你來説
我根本是個陌生的人
但我這個陌生的人
卻經常想着你
經常留意你
經常希望能見到你
但我知道
你還是很愛她
就算有一天你真的不愛她了
我也不會成為在你身邊的人
因為我只是個陌生的人
我根本不會出現在你的名單上
今日開始派卷
Chem 同 LS 都唔合格
MATH II, Eng Reading, 中Reading 同Hist合格
仲剩返幾份未派
希望會合格啦
聽日就要開始對卷喇
希望唔會唔合格啦@@
話晒有D科都好比心機溫
但有D科都真係已經預左唔合格@@...
ADD OIL~