X你到底當我係乜X?玩完就算??我好X憎你!!!你到底乜料?你係咪只係當我係串既對象?見到你又ON又OFF, 我真係好X唔開心!就算你串到我勁嬲, 我等都等唔到你同我講聲對唔住, 我都係無計過, 好似無事咁. 就算話明唔再同你講野, 我最尾都係當無野. 你到底當我係乜??