就快考試
琴日先開始温MATHS
今次考好多野
HOPE I CAN REVISE ALL!!!
X你到底當我係乜X?玩完就算??我好X憎你!!!你到底乜料?你係咪只係當我係串既對象?見到你又ON又OFF, 我真係好X唔開心!就算你串到我勁嬲, 我等都等唔到你同我講聲對唔住, 我都係無計過, 好似無事咁. 就算話明唔再同你講野, 我最尾都係當無野. 你到底當我係乜??
Last night,
I dream of you
I miss you so much
but will you even remember there is a me in this world?
今日見到一個人
但你似乎好似唔認得我
但希望你仲記得我
最近都好鍾意睇亂馬
而家煲到第一百幾集@@