2007 年 6 月 14 日  星期四   晴天


2007-06-14 分類: 未分類

琴日3點幾仙訓 "好眼訓..ZZZzzzzz

金朝..11點幾起左身..都係咁眼訓..

佢打比我問我出唔出..好無奈..

叫我去梨木樹...都傻傻地既"=口=''

之後佢黎左我屋企..唔係玩..係倒亂..搞到我屋企..真係..

 

之後玩左一陣勁舞..好開心...第2次x9..哈哈..開心

好悶呀...之後見到死肥魚同佢條仔..佢比左支嘖頭髮既野我..

我咪同呀祥去拖let.嘖..

返到屋企沖涼..成個浴江..都係顏色..無奈..=D

我要THX呀肥嵐幫我整個QOOZA令D..THX呀..{肥嵐}

 

琴日高智商打比我..因為琴日係13號..佢話金日部我..

點知..電話冇人聽..唔通你玩我??

我真係唔想LO~....可能你真係唔得閒喇..

真係好想好想你打比我....我鍾意同你傾電話..

好掛住你...好想同你一齊呀..a_________a''

                                                                          {只你一個}

                                                               {學習專一}

                                                                {不再花心}

 

你為什麼要離開我∼
你為什麼要拋棄我∼
為什麼要這樣子對我∼
你不是和我說過嗎∼
你會一直在我身邊嗎∼
你為什麼要騙我∼


你的花言巧語 聽上來 真的很甜  
但背後的結果都是要離開收場
你的花言巧語  真的令我受傷
我不要再聽 
以後也不要聽

我這白白負出了這麼多的感情
到頭來 甚麼也沒有   



                        我好討厭你   說真的
  






訪客留言 (返回 stavio17 的日誌)


◆°萍○●!! 於 2007-06-14 08:09 PM 發表:
都唔錯la!!~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





stavio17
暱稱: 番茄-V-`
性別: 男
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結