近排真係好無心情
點解個個人都要玩我?我真係今好玩??
好心一定就會俾人玩
真心對人一定會換來傷心??
呢個世界點解會有我既存在
點解要今殘忍
我只係想每個人..我中2既人...開開心心今過每一日姐
難道我今念係有錯??
難道我係多餘既???
如果呢個係一個遊戲...我唔想繼續再玩落去
我累了
點解好心借電話會俾人玩
真心對一個人會換來.........
我真係唔想再念,我既頭已經好痛
晏就自己一個出mk............買3
自己一個真係好寂寞,好凍
或者我慢慢會習慣
唔緊要啦...呢個世界已經少我一個唔少,多一個唔多
我生存落來仲有d咩意義呢???
會有人需要我嗎??
難道你一點都不愛我???
可以讓我自生自滅??
如果可以的話....請你告訴我...
俾我可以安心今係呢個世界上消失
雖然日子唔係好長,但卻很深
如果我唔係呢個世界你會開心d既...我樂意消失
如果連你都離開我既話,我係度都再無意義
我已經受唔住啦
呢首曲其實係一套動畫既插曲
係為到一個為左大家而希牲既人 紀念既插曲
我覺得連呢套插曲都不如
無人會記得我
係我問你:
你係唔係再已經唔需要我,我是係唔係好多餘,
你由此至終都沒愛過我,所講既都係呃我??
果時..其實我既心好痛,諗左好耐....
希望你話俾我知 你仲愛我,仲需要我
我可以為你而生存........
|