傻豬既每一日
世界上只有一個豬豬
stay_here
暱稱: 傻豬
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-04-01
2008-04-01
2008-03-15
2008-03-14
2008-03-13
文章分類
全部 (43)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 43
留言總數: 8
今日人氣: 7
累積人氣: 136
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 2 月 10 日  星期日   晴天


2008-02-10 分類: 未分類

今日發生左d咩事牙??

同fd散完

就同屋企人嘈

而豬豬又唔要我

本身摘到一大相士多啤梨諗住同豬豬一齊死

之後俾dfd

剩返果d就俾屋企人食

家下食士多啤梨唔知會係咩味呢

對人好,對豬豬好難道係一種罪??

點解個個都要今對我??

連我最愛既人都要........

"只要你仲愛我....."

"我會陪住你......"

"我會永遠都愛你....."

"我地係天生一對100%......"

呢d諾言係d咩?

難道都係呃我既???

呢d就叫愛??

我愛你就等於我呃你???

我真係好豬好豬好豬

永遠都係今豬

俾人呃完手提又.......

我真係信豬豬你..

我真係差入2隻腳

起唔返身啦

如果連你都呃我...我真係唔知仲信邊個好

其實我只係好簡單好簡單今愛就夠

如你想離開既..我唔阻止啦

你開心就夠啦

我只係想講一句

我真係愛你

其實我到而家都係接受唔到

心真係好痛好痛

原來我做今多野都係自己lo來

只係一個情願

我呢個白痴既豬頭......

諗野永遠都係今簡單

 

平時見人地分手

自己係度諗

點解佢地要分手呢?

既然可以係埋一齊.....

點解唔可以一直今愛落去??

點點解要貪新忘舊

所以前意已經話比我知...我係唔會講分手果個

我永遠都係只愛一個

但係我 做錯d咩???

要今對我

如果你係覺得開心既...今我走啦

上年既今日同今年既今日好相似

上年差唔多時間又係有個女仔話中2我

我果時傻下傻下今答應左

既然答應左  今我都投入左

2月24係我地第1次約出來

(我地之前都成日係教會見到)

我地去左睇戲

睇完左果時手提唔見左

之後果女仔一d都唔同我緊張

之後msn add佢

點知係佢牙哥

佢牙哥問我係唔係佢男朋友

如果係就快d走

唔係就話俾佢牙爸知,之後就打佢

我梗係話唔係啦

點知佢返到來...佢牙哥話俾佢牙爸知

..................

之後仲睇左d msn內容

我再講d咩已經無用啦

難道真係無人稀罕我對佢好?

呢d唔通唔係叫好,係害??

果時雖然我地無拖過手...咩都無做過

但係我隻腳已經踩得好深

我都唔知啦

做咩都係

失敗

豬豬係我雖一係拖過我手既,令我心動既

但都.........

唔緊要啦........你開心了吧

只要你開心

或者我真係太失敗

希望原是人類生存的原動力,但我已經失去希望

<<賤人>>

作弄人不吸引神你對我太不緊
要他懂得去認真爲何我會變心

這賤人最低等從沒試過要認真
請不給我太拘禁其實我沒有爲他人變心

喜歡你卻沒能放低你
舍不棄可否給我再識你
但我與你不再一起別在爲我生氣

喜歡你卻沒能放低你
還是你我也始終總不適合你
不可一起我與你已不在一起

 

平我真係經常作弄人

想人更加開心

睇落好花心..但我對每個人都係..包括男仔

只有對豬豬係真心

真係好愛你...放唔低你






訪客留言 (返回 stay_here 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]