今日就來病死啦
一起身就係今咳咳咳咳
咳到個心口好痛
無理佢lu...
由得佢啦
返學暈暈地
都係挨啦
做perfect守果班都ok啦
but一開始叫佢地靜果時
叫得太大聲
又咳死啦
放左學仲要留係度幫牙sir教d 基督少年軍紮個camp營
講野講唔出聲啦
好細聲....
返學果時入完hall
放學果時又入hall聽野
早上果個係講陳冠希
其實如果學校唔講
我都沒留意有呢樣野
學校又叫我地簽立志書
話唔去睇果d相
其實我本身都唔知
如果唔係學校大事張揚
人地講陳冠希我都唔知咩野
本身我都想唔簽
但校長話要收返做統計
邊個無簽
雖然我無睇過 亦都無興趣
但校長講到我地好似人人都有睇今
之後個講座係講情緒病
佢話中左5個point就姐係有
我中左有8個= ="
maybe我真係有啦
可能我唔會對人發泄
所以無人知掛^ ^~
有時唔開心都中2自己一個
費事傳染人唔開心啦
|