今日咳咳咳咳
流流流流流
都返學啦^ ^
勁牙我....
又挨左一日啦...仲係無訓
食左d藥好眼訓
never give up
同樂樂+肥崗佢地食lunch
有d覺得唔想去
有d覺得唔岩chanel
去到叫野食...等1,2個字就鬼死今嘈
果度食d野又唔知乾唔乾淨
仲要又唔係平
得個快
其實係果度食...果度d服務.....
我寧靜去籃天使食
貴佢$2
又多野食...服務又好...又令....又唔洗日晒雨"林"
d野食又健康
佢地話籃天使慢..又貴= ="
籃天使 同開心
$28 $26
服務好 服務差
質素好 質素差
有野飲 有野飲
有餐湯 無
有我中2食既包包 無
出得唔會太慢 飛碟
有other先煮 一早煮定
總括...有腦既你地...應該讚同我xd
+$2就多今多野wo...仲有我最中2食既包包
|