今日照舊都係咳咳咳咳啦^ ^
都唔死得嫁啦\haha
今日返學都係好累牙.....要命li~3包....就今用晒
d....水.....多....到..........
lunch果時又比人甩左底lu
都唔緊要嫁啦
慣左
都有d唔開心既xd
放學去左hall度set野
悶
成日都係.悶.