今日係5月31號.....
講返琴晚先....~^^~
開心死我啦..
陳芷欣同我講我愛你呀.....真係開心死啦
我已經好耐冇聽過啦...
果時我呆左呀....哈哈..
佢終於.............秘密
今日....我痴左線....
都係陳芷欣lo....
搞到我開死到死....
係lunch....發生左d我自己都估唔到既野
我竟然叫人同我玩捉依茵....睇黎我真係痴左線..哈哈
如果係以前既我...一定唔會
有你已經足夠...等幾耐我都願意呀
知唔知陳芷欣 你要信我呀
We can wait together ¬^^¬
This problem can't ordeal for us!!
I HoPe YoU CaN LoVe Me FoReVeR
|