今日係5月12號....星期六.
5點半起左身...第一個想起既係佢..
很痛苦...個心好唔舒服
諗起今日係分手既第一日...
我要開始習慣有佢既日子....我唔想呀....好辛苦..
好唔拾得呀...呢種感覺真係痛....個心更加痛..
我應該點呀.....好想死...
但我唔想屋企人同朋友唔開心..
只係個幾月既感情...我竟然放唔低..
也許我真的愛佢太深....
愛到佢不能自拔....
不知何時才能把她忘記...