琴晚去左打波 -^^-
打打下落雨 yaya 淋左一陣 好舒服
今日就照常返學啦
shit you man!!!落雨 冇帶傘
又淋住雨返學 -v-''
哈哈 唔記得左今日派成績表
yeah 進步左9名
到左lunch 食完野
反返學校果時俾創世電視既人逼做訪問-.-
唔知有冇機會上電視呢 哈哈
放學又唔記得有補課= =
補完上去搵miss 曾 & miss 楊
-V- 呵呵 被讚了
=.=死人頭miss lee 同你有仇咩 黑口黑面
疾到冇聲出lo on 99
捉頭髮咪捉lo 洗唔洗咁講呀
訓導大晒呀? 你開salon?
洗你幫我剪 凸凸凸
|