11月13
死啦...唔記得做過d咩=.=
呀...留係學校做功課做到6點幾
11月14
勁慘lo....
借左份QA俾人改正
朝早先俾返我
搞到我冇得改
灰晒...以後都唔借俾人呀
之後又係學校做功課
之後同miss曾傾計...跟住陳 sir 又行埋又傾左幾句
陳sir走左班主任miss楊又傾埋一份 跟住yy chan又講左兩句
跟住又單獨同miss曾傾 又同miss楊傾 跟住唔知點名又重複咁同我傾
傾完先知6點幾=.=
做完篇作文交俾miss so 請左我食朱古力呀
之後陳sir又請我食糖 miss曾之後就讚我乖仔啦
又同佢傾左陣....走果時兩個班主任都同我傾左陣= =''
返到屋企7點半呀 ^^
今日
放學後乖乖咁跟陳sir操speaking
之後又係學校做功課....
走果時miss曾請左我食糖...
返到屋企7點 嘻嘻
|