嘻嘻......
T 4.TSZ等於?
HAHA 係等於 A4紙
YEAH 哈哈
琴晚睇睇下電視....
無啦啦溜鼻血= =
溜左好多呀/﹏\
之後功課都未做就訓左=.=
今朝6點起左身做功課 ><
頭三堂教教豬...
第4堂聽左大部份書
第5堂聽晒書
第6堂就好白痴
7,8堂聽講座聽到好低B
HAHA
E..我個FD咁狗嫁
出賣人就得....
俾人出賣就DEL帖...
灰爆.....P.S 請大家唔好DEL人D帖 (除壇主外)
冇野好講= =
嘻嘻...相簿多左D相
有黎開我日記既 不妨去睇睇
不過我我依家個柒頭相= =
|