今日6點38分醒左
之後刷牙洗面換3 gel頭
之後執書包返學啦
落到樓下有dd毛毛雨
返到學校..冇門入
個校工冇開我地呢一層既門 haha
等左幾分鐘...校工就黎開返門
之後冇幾耐就早會
李sir話由於天氣既問題
驚我地俾雨淋親
所以唔洗到地下集會
笑死我地
第一堂中文.....um
ok啦...
第二堂英文...
教speaking...好好
第三堂到返中文
....比第一堂留心左
但miss蘇 俾佢地激嬲左
haha..琴日係m記見到miss 蘇
果時傾緊電話..之後佢叫我要俾心機讀書 嘻嘻
之後小息
好無聊咁係走廊企.....諗左好多好多野
之後兩堂都係政公
冇咩心機上.......
因為係助理校長教既問題
所以唔訓得...
唯有偷偷地咁寫紀念策
因為個fd下星期三就飛啦
之後YY Chan俾我地放個break
訓著左...><俾佢叫醒
幾經辛苦終於放lunch
同亞包兩個人去彩怡食
包包話我比以前靜左.........
可能啦...= =
食完飯去麵包鋪買蛋tart食
因為琴日lunch都左個食 幾好味
所以今日又走去買黎食
我買一個..點知老闆娘送一個俾我
因為淨返兩個 haha
好好味呀.......星期一再買黎食 嘻嘻
返到學校........hea左陣
第六堂...maths
冇咩點聽書....
玩玩玩玩玩玩左差唔多成堂
跟住果兩堂係P.E
要跑圈呀.....15分鐘....嗚嗚
跑完之後 亞sir就俾我地自由活動
打籃球........
3點30分 放學啦
但未走得.....有個from test 英文既reading
咁易...俾小學生做都識啦
4點半終於可以返屋企
今日既學校生活係咁多啦
愛係唔係會令人一直等下去.....
若沒有了愛 還會讓人等嗎?
為何快樂 總是比傷心的小............
曾經蒼海......誓約比一張紙更薄....
在這之前....我比以前更愛你了
|