─│期待某天 ┘└天使會給我幸福的日子│─
在茫茫人海中』『很難得能夠找到她
以為已經找到至愛
但她卻離我而去.......
餘下只有記憶
在終點線上.....只有我在努力跑著
我只能在她背後說句:『我愛你』
staywithme
暱稱: ~~~笨蛋一個!!
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心痛
轉左日記呀!!!
滿足!!!!
不安!!!
好後悔!!!!
文章分類
全部 (144)
每月文章
2007 年 10 月 12 日  星期五   晴天


一天既校園生活 鬱悶 分類: 未分類

今日6點38分醒左

之後刷牙洗面換3 gel頭

之後執書包返學啦

落到樓下有dd毛毛雨

返到學校..冇門入

個校工冇開我地呢一層既門  haha

等左幾分鐘...校工就黎開返門

之後冇幾耐就早會

李sir話由於天氣既問題

驚我地俾雨淋親

所以唔洗到地下集會

笑死我地

第一堂中文.....um

ok啦...

第二堂英文...

教speaking...好好

第三堂到返中文

....比第一堂留心左

但miss蘇 俾佢地激嬲左

haha..琴日係m記見到miss 蘇

果時傾緊電話..之後佢叫我要俾心機讀書  嘻嘻

之後小息

好無聊咁係走廊企.....諗左好多好多野

之後兩堂都係政公

冇咩心機上.......

因為係助理校長教既問題

所以唔訓得...

唯有偷偷地咁寫紀念策

因為個fd下星期三就飛啦

之後YY Chan俾我地放個break

訓著左...><俾佢叫醒

幾經辛苦終於放lunch

同亞包兩個人去彩怡食

包包話我比以前靜左.........

可能啦...= =

食完飯去麵包鋪買蛋tart食

因為琴日lunch都左個食  幾好味

所以今日又走去買黎食

我買一個..點知老闆娘送一個俾我 

因為淨返兩個  haha

好好味呀.......星期一再買黎食  嘻嘻

返到學校........hea左陣

第六堂...maths

冇咩點聽書....

玩玩玩玩玩玩左差唔多成堂

跟住果兩堂係P.E

要跑圈呀.....15分鐘....嗚嗚

跑完之後  亞sir就俾我地自由活動

打籃球........

3點30分  放學啦

但未走得.....有個from test 英文既reading

咁易...俾小學生做都識啦

4點半終於可以返屋企

今日既學校生活係咁多啦

 

愛係唔係會令人一直等下去.....

                       若沒有了愛  還會讓人等嗎?

為何快樂  總是比傷心的小............

曾經蒼海......誓約比一張紙更薄....

                                           在這之前....我比以前更愛你了



好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 144
留言總數: 137
今日人氣: 2
累積人氣: 2003
最近訪客
最近沒有訪客