嘻嘻...
放學去左mk同荷里活
慶祝個fd 18歲生日
食埋飯kaka
返屋企果陣去左 pie & tart 買左兩個tart tart 俾媽媽食
乖仔喔....低鍚嗎?
嘻嘻
18號啦.....
好緊張呀><!!!
笨蛋