我既日記轉左啦!你唔知咩? 你太耐無睇我既日記啦~ i am so sad
SE(倫理)又要做工課,好慘呀! 問題係:五倫適用於現時嗎?又要解釋 連五倫都唔知係咩呀,簡直係F.6 讀既"中國語文及文化科"啦! 好變態呀~ 不過,我都做左啦!只係唔覺係自己做咁囉!