一連三日去左"會展",終於都唔洗去啦!真係好.......
不過,其實都幾辛苦,因為差唔多每日都OT ...
第一日
約左阿sir 6:45唔可以遲到,所以我寧願早D 去,我5:00就起左身啦!
不過返到去坐左幾個鐘都無野做,悶得好緊要!
有10幾個人返去,咁咪找野玩囉!過左一陣,有野做啦!不過都只係我同peggy&man做!
好討厭呀!最後好多人都走左,我又唔知!
第二日
今日返2點,好悶呀,成日都要收垃圾,但係又無垃圾收,本身7點就可以走Raymond sir 無端端又唔俾人走,話唔夠人用,結果只有我同peggy 留低!
留到8:15,返到屋企又無得睇電視,真係慘!
第三日
今日返8點,又係正式既show,所以要化妝,佢地在m記度化,化到遲到喎!
好彩我地唔係最遲,都係班雀友遲多D!
不過,今日真係好累,成日都要企係度,但係俾我識左個師兄叫"阿狗"重有個1米9架,好高!
有好多嘉賓,重俾我見到中學Miss 添(Miss Lam, Miss Wong, Miss 程& 一個新Miss )
真係好開心可以見到佢地!
今日1點幾先走得,阿sir 又話可以返早我地,不過又係同其他人一樣!
|