我既日記轉左啦!你唔知咩? 你太耐無睇我既日記啦~ i am so sad
依家又要面對選科,都唔知點選咩科好, 家人講:讀AD,但係又好貴... 讀IVE,又唔知好唔好,但係其實又唔係便好多 好煩呀!前路茫茫.........
今日要趕project,依家好忙,不過我打緊日記好似好得閒咁!>0< 聽日,就要交project ,好緊張呀! 又唔係喺703上堂,無左power point,唔知點算!