今日第一堂va
文極多樣功課......
呀sir成日極大聲話人
又話自己好善良//
跟住math
唉唉........跟本冇咩上堂咁
仲要遲放
我未做曬is呀....玩野囉
跟住中文堂
都幾無聊下囉
跟住係is
好多人要企......
跟住lunch.........
英文堂dict唔係好識......
最後一堂hist
哈哈......kime去左toilet睇yes呀!!~~~
放左學
社長
跑第10...//哈哈~鍾請飲野^^
跟住去左跳舞
累到死左......