今日7點3起身
起身執下野就出左去啦
今日唔係行路
去左搭mtr
同張雯一齊
拎住d汽水,極重呀
去到新都城,要等娟姐
突然見到呀sir,so呀sir幫左張雯拎
好彩我見到30,叫左佢幫我~haha~
番到去有d無聊
9:30去左hall坐左一陣,就番左classroom~~
拎左d野,跟住又去番hall
去完就走左啦
去左新都城~哈哈~見到呀靖&呀shan
~~kaka~~
跟住都番左屋企
又大雨又大風,8號風球
so唔使去跳舞
係home訓左一陣
好無聊呀.....今日