| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 22 日 星期日  |
| 2006-10-22 |
分類: 未分類 |
點解仲未見小白踨跡ge呢..??,,@,,擔心tim..
唉..頭先衡仔sd左ms黎..不過..
le排唔多想揾埋佢..唔係不爽佢..我仲當佢係fd ga..!!
只不過..又要出黎..我不想耶....
我plan好哂ga ma..今日要温習ga ma..
如果又走左出黎..不出三個鐘..一定又會後悔ga la..唉.............
本來都打算唔上網ga ..
但係..平時已經少上網ga la..難得一個weekend wor..
逼到自己太緊都唔多好啦..
放縱自己一陣咁多je..嘻嘻..沒事di...
已經2日冇見過小可愛啦 ..唔知佢做緊乜野呢...好掛住佢呀..
其實..初初同阿源分手戈陣..
我日日都同阿德孖公仔咁款..真係有少少覺得..
自己好似真係同佢拍緊拖咁...
當然係冇可能ga la..1!!,,我le 世都唔會搞gay di..!!!,,
唉............又掛住dolly 啦..
佢冇寫日記呀..,唔同努力温習中..??!!.,.又唔似wo..應該就打機定啦..
尋日呀..同埋阿晴出黎做完功課至各自補習..
我地係高士德m記解決左 d 功課..
跟住咪叫佢陪我去lor..隔離街ja ma..就係旺角樓上..(唔通要我送佢去望廈山再自己行番黎咪..傻ge..)
點知呀...1!!,,戈個死人頭..我上到去補習補到一半戈陣..
佢打比我..同我講..做咩唔陪佢..陪佢咪見倒dolly lor...dolly而家同jacky去練波呀..
oh my god..!!!,,激氣呀..!!..我即刻氹心口lor..!!,,
跟住全間房d 人都望住我..我即刻扮冇野温習..><"..,瘀呀..!!,,.最衰鄭宇晴啦..!!,,
寫寫下冇野寫tim..不爽呀..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
,呀..諗倒啦..........
戈日國文呀..麥芷琪讚我呀..
我join左堂上ge一個小型辯論..
人之初..性本是否善也..??,,
我係正方戈邊ge..
本來一直都係得馮盛一個答..
到 last 戈陣..我終於舉手..企起身..發表左我ge偉論..
好開心呀..好爽呀..!!,,
dolly仲話"因住比人的入辯論呀..".,,
哈哈..正合我意tim 呀..!!!,,1我想入呀...!!!!!!!!!!
好想入辯論呀..
反正..麥芷琪都係咁話我有天分lor..呵呵呵..
我要加油呀..!!!!!!!!
國文始終係我強項..
諗下諗下..又諗番一個勁傷腦筋ge大問題----------選科..
係呀..今年初三啦..文理組..選咩好...
我本人黎講呢..都唔like數理化ge..點入理組wo..
不過.,媽咪就support我入理組..
老豆話就話比我揀..但係..其實..做人父母ge..梗係想仔女讀好d ga la..
唔係都唔會死慳死抵比我讀培正啦...唉..
所以呢..無論點都好..我都一定要努力比心機..入倒理組..
讀得好好睇睇..如果屋企冇錢比我讀名牌大學..
我就再讀好d..申請奬學金+半工讀,,
一定要讀好書..做好工..光宗耀宗之餘..仲要令父母自豪...!!!!!!!!!,,
為左le 個偉大理想..一個比做作育英才ge好老師更偉大ge理想..
我決定左..一定要入理組..!!!!!!!!!!!!!!
所以從今開始..我一定要奮鬥..加油..唔可以氣餒..唔准放棄..!!!,,
|
2006 年 10 月 21 日 星期六  |
| 2006-10-21 |
分類: 未分類 |
小白做咩冇覆我日記..自己個日記又冇打ge??.,
等我仲趕頭趕命得戈半個幾鐘都on黎睇下tim..>3<..
唏..求其啦..
今日終於派左物理啦..55..=.=..都預左ga la..
我好好ga la..係我四周圍戈d都得廿幾分..
串左d tim..^0^,,呵呵..
見倒dolly而家努力抄筆記..都總算安心d..
雖然..一諗到佢以後臨測驗唔使再叫我影筆記...
有點兒..不爽..不過..好快就冇咁諗lu..
因為呢..佢發奮係好事黎ga ma..
佢一定會得ga..!!,,(而且佢d筆記都係借我d文具黎抄ge je~,,)
我見佢日記寫住..原來阿棠話佢升倒ge話..(dolly今年唔得就要88 ga la..)
出年全國排球有佢份..!!
今年戈次dolly已經有份..仲攞埋全國季軍ga la..!!
出年一定都會得ga je~,,dolly一定要加油呀..!!,,
我都要比心機至得..唔可以衰ga..!!
今日又去左補習lu..
唔通龍哥講得啱..戈班友真係好唔妥我..?!,,
係都未定ge..我都唔啱chan ge..
佢地係以升班做目標..我係以優異生為目標..
而且..d 話題都唔啱key 啦..唉.....
我好似真係乞人憎左好多..唔知都幾時..連德德都唔要我..
家下係我戈班..我得番阿晴一個ja..
阿蕉阿嫂都開始唔多連我lu..我係咪又做錯左事呢..??,,
唉....................做人好辛苦呀..!!!!!!!!
不過..由佢啦..都冇得揀ge..鬼叫d染色體係都要咁match..
整左我le舊生命體出黎wo..呵呵呵..
明天應該會更好ge..(信住先啦..唉...)
今個weekend ge大計..温六科/..!!,,chinese+english+maths+biology+化學+物理..!!,,
一定要堅持落去呀...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!,,
p.s.,,我曾經試過喊到死戈陣界手ga..不過..而家梗係唔會啦..
我係左手手腕度戴住三條像筋..代表..朋友..成績..家人..
愛情..都係唔好諗佢住會好d 啦..至於dolly..就當係心靈慰藉又好..
無聊戈陣ge幻想..憧憬對象亦得..反正都冇咩可能性ge.. |
2006 年 10 月 19 日 星期四  |
| 2006-10-19 |
分類: 未分類 |
查實呢..我都好想去馬ga..不過..dolly係戈d呢..好型好cool好貪玩..睇落好花心戈類型黎ga..!!
我都驚自己同佢會唔啱channel..我家下日日幫佢執櫃桶..又幫佢做功課..借功課比佢抄..幫佢影筆記..
好似好仆心仆命咁lor..但係我唔會去到死心塌地..非君不嫁戈種lor..佢都唔係戈種style ge人黎ge..
況且呢..佢好似仲中意佢以前條女ga..!!,,so..我都未必有希望ga................................唉...
你呀..!!,.don't be give up..呀..!!,,我會努力..你都一定要呀..!!,,嘻嘻..
補習ja ma..有咩咁瘀wo..最無奈都只不過係每個月唗多屋企一千蚊lor..我唔想咁呀..!!!,,><"..
不過家下成績其實都尚算可以ge..如果加埋補習..就sure better啦~,,
我又唔係一直補落去ge..等自己基礎ok左lor..自己温都得lor..咁咪唔補lor..我都唔like 補習ge..
咁你呢..唔好成日睇到自己咁死..比番d信心..行出黎比人個feel都有料d a ma..
當然啦..名符其實就梗係 the best of the best啦..~
唉...打住咁多先啦..好鬼眼瞓呀..仲要幫dolly 改2張test paper..仲要趕埋d筆記比佢..呵呵..
大家都一齊要加油哦~,,遲d 聖誕得閒就call我啦..我好悶呀..!!,,想去街街哦~,,^^.. |
2006 年 10 月 17 日 星期二  |
| 多謝你呀..小白.. |
分類: 未分類 |
真係好多謝你呀..
反正..我都已經同阿源散左lu..
而家單身..呵呵呵..
le排功課勁緊張呀...搞到..都唔得閒上網..
好耐冇同你一齊on 啦..
好掛住你tim..^^,,
而家我對阿源死哂心ga la..
話冇feel 咩..又冇咁快..
只不過..冇以前咁中意佢..亦都開始唔中意佢lu~,,
家下呢..我對dolly有d興趣..
佢人又靚仔..打波又勁..份人....都ok ge..
不過我對佢認識唔係好深lor~,,
等待機會中..
但係我硬係覺得自己同佢呢..唔同類型..行唔埋.......
咁你呢..??,,你又點呀..??,,
番左學個幾月..開唔開心呀..??,,
我就慘啦..要開始補習啦..幾何唔合格..物理又唔識..
媽子的左我去補數理化..唉..............
今日係第一日去..好冷lor..叫人做一大堆未教ge數..
由佢啦..明天會更好..你都要加油呀..!!!,,^^.. |
2006 年 9 月 17 日 星期日  |
| 花花世界太過美 哪有我蹤影........ |
分類: 未分類 |
what's the matter ..???
有邊個可以話我知..到底發生左咩事呀..??
我又做錯左野lu...
今年至開始左一,兩個禮拜..但係..
我又shot shot 地啦...唉...
我..居然變態到玩男仔下面..//,,!!!@!!!!!
我都想知自己痴咩線呀..!!..我想死呀.,.,!!
我覺得自己咁好乞人憎呀..!!,,><",,
搞下搞下..我同老公仔冷戰tim呀...!!
已經冷左足足成個星期ga 啦..!!,,
我好衰呀呵.......唉.....好唔開心呀....唔想散..但係又...
不過..我硬係覺得自己唔會喊lor.......
可能因為我本身ge性格卦...成日都笑..傻更更咁...
講到尾....始終都係第一次...得7個幾月..少咁d wo...冇咁乞人憎下話..
雖則冇可能真係去到永遠...但係..我真係好掛住佢...
Elaine話..覺得佢變左..但係..我硬係覺得..變戈個..,,係我lor..
我都唔知點解會搞到咁........好辛苦...好唔開心..
le排同龍哥fd左..唔知做咩事..無端端成日同佢sd ms..
佢講唔上好靚仔...但係都幾好樣ge...嘻嘻..
佢講野都幾好玩ga..仲話請我食飯tim~,,呵呵呵...
一定要揾埋德德至得呀..!!,,唔唔,..
暫時就定左校運會戈陣..我地今年係氹仔搞運動會呀..!!.,超正哦~,,
咁媽子一定唔會要我番屋企食飯ga la..哈哈哈,,
校運會戈陣有人請食飯..好野.........!!!!!!!
只但係...我..情 願陪我食飯戈個...係我老公仔.....唉....
化學戈度呀...!!..同dolly一組呀..!!!,,,
本來諗住一定死得人ga la..
點知...玩落又幾好玩wo..呵呵呵..
唉..越黎越覺得自己笑到好假..
笑一陣..又down一陣..又喊下又剩咁...唉...
仲諗住自己可以好好咁解決個初三佢..
點知..先知開左學兩個禮拜..
就發生左咁多事...睇怕遲d..上網都會越黎越少ga la..
唔知點解呢...我同阿蕉都開始越黎越憎Nelly..
我唔想咁ga..佢同我同班..要日日咁對住..
但係個心係到嬲..火..激到爆...
好辛苦..我唔中意咁呀..憎一個人好難受呀..!!
仲要係勁憎佢wo..!!!!!!
我硬係見倒佢每樣野都好唔順眼...
覺得佢好姣..好扮野..好乞人憎...
但係佢又可以同好多人玩埋一齊wo......
妒忌..??!!,,好似唔係咁ga wo...
唔通真係咁..??!!,,唔好,呀..!!,,唔可以ga,..!!
我做咩要妒忌佢je~..!!??,,!!
我身材好過佢..人緣好過佢..份人好過佢..
我...我我...我...我唔知呀...!!!!!!
佢個樣好過我..把聲靚過我..又識跳舞又識彈琴..家底又好..
咩都好過我...佢咩都好過我呀..!!!
Nelly所有所有野都好過我呀..!!!!!!!!!!!!!!!!!
唉.......唔想諗呀......好辛苦呀....
個腦太多太多野啦...好亂呀..!!,,
畢業班...初三..真係..真係好辛苦... 好多野..
短短兩個禮拜...發生左好多好多事啦..
我...好辛苦..應付唔黎..做極都做唔切...
好鬼死大壓力呀真係........!!
聽日又番學啦..今日一定要加油努力..
温好習..備好課..做好準備...!!,,
聽日要做一個...
樂觀開朗..笑看凡塵..努力向上..敢作敢為..自信爆棚..勸奮好學..樂於助人..ge stella..!!!!!!
一定要加油呀..!!
與其係咁憎一d自己唔中意ge人..倒不如自己加把勁..嬴左佢咪得lor~,,
初三目標..,,,打敗Nelly,,打敗華姐..!!! 奸爸爹..!! |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 12 | »
|