| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 12 月 28 日 星期二  |
| 好一場大雪 |
分類: 未分類 |
好一場大雪
逼我取消左兩日既節目
5同個天想我早d留係屋企做功課?!
我先5要! ! ! >口<
|
2010 年 12 月 26 日 星期日  |
| oh 大雪啊 |
分類: 未分類 |
今日落雪落左成日
本來今朝心情超好
因爲終于都落大雪
但係夜晚出去時唸法完全5同
要去鳳凰城食飯
去既時候開車已經好難 = 3 =
番黎既時候仲恐怖 。。
落車行d雪堆到上膝頭
真可怕
今日實在5應該出去
睇怕聼日聚會去5成
|
2010 年 12 月 25 日 星期六  |
| Melly Klismasiiiiiii~~~ |
分類: 未分類 |
琴日
放假第一日
去左dandan度
我同dandan開左門等seed
拒居然睇5到 一直向前行 = 3 =
3個人係甘已練左一陣
之後阿貞黎埋
兩個病左既人對住兩個無病既人
好可怕
後來打花打到6點
dan 媽比左d睡衣我地
留左件鴨鴨3比penghui 哈哈
今日
學車
老豆居然比我行其他街
啊~~~ 勁興奮
係學校附近兜完之後行nostrand ave
之後轉ave t 一直落到15th st
第一次行甘遠
哇哈哈哈
下午去糖度hea
我同糖把聲有甘難分嗎
之後在去我屋企彈琴
糖一直學星象儀 = 3 =
假期太短啦!!!!!!
|
| 2010-12-23 |
分類: 未分類 |
最近到底咩事
比人捉完一次又一次
今朝雖然係趕
但準時出門口
之後係學校附近比警察攔
*&^%(&^*(&()*()
我都未遲到所以無咩好怕
但係再同拒講多兩句我就真係會遲 = 3 =
5要再係auditorium 坐
今日每一堂都睇電影
好無聊 = 3 =
但係
放假啦 !!!!
|
2010 年 12 月 22 日 星期三  |
| 2010-12-23 |
分類: 未分類 |
forensics 5需要溫既就記得5溫
bio retest 應該要溫既卻5記得溫
算點。。。
搞到retest 做得超無信心
連續兩堂睇電影
捱多日
快d放假~~~~~~~~~~
|
« | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | ... | 67 | »
|