| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 3 日 星期三  |
|
♣2007-10-03 ஐ |
|
|
唉''' 今日返到學校可冇晒心情 情緒極之差 "_"
完啦!! 成日都冇同你講過既感覺真係好難受
原來你同我一齊真你咁辛苦 "" 成日都要同我嘈 好對吾住牙
每次都是分手過後仙知大家都係咁重要 *""""
我會 學習 放棄你" >____< "
吾打啦 冇心情
P.S * 我仲巧愛你架 "!!! |
|
| " 屎忽精*! 刊登時間:2007-10-03 09:10 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] [**﹏ 等待I.n.G你寶貴既CM唷"! |
2007 年 9 月 28 日 星期五  |
|
♣2007-09-28 ஐ |
wa..... 又咁快星期五luuuuuuuuuuuuu....... 吾知今個星期大家過得開吾開針呢???? 我就ok la ''''' 不過成日都比人 [ 蝦 ] 我都吾知點解依家 d 人咁 [ 槍狂 ] 既 >__________<"
有時我真係唔係好知你係到諗緊咩????? 點好呢 !! 累了 """"
囍歡就留cm啦 ~ ''''
|
| " 屎忽精*! 刊登時間:2007-09-30 10:10 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] [**﹏ 等待I.n.G你寶貴既CM唷"! |
2007 年 9 月 22 日 星期六  |
|
♣2007-09-22 ஐ |
巧耐冇打過XG luuuuuuuuuu...... 依幾日發生左好多野 !!!! 明白了好多野都唔係你想點就可以點 """
算啦* 都過左去 啦 " 唔好去諗 ] " 巧 Thx .."" My Fd 係我好煩既時候 倍我牙 I Love You-all 哈 ]*
My [ Favorite ] is Panda !!!! Not [ Love ]
P.S : sor .... 我冇理到你點諗 "" 冇下次啦 !! >_____<"
|
| " 屎忽精*! 刊登時間:2007-09-30 10:09 AM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] [**﹏ 等待I.n.G你寶貴既CM唷"! |
2007 年 9 月 19 日 星期三  |
|
♣2007-09-19 ஐ |
wa......我又見到 Panda 啦 ""' 巧開心牙** 哈 so HaPpY kaka 琴日都今日都 c 到牙 牙''''''''''''' 上 Maths堂永遠都是最開心的 ]*
*P.S : 想受既你咪受囉 !!! 唔一定要等我溝到第二個仙架 """"" 好憎你牙 **
|
| " 屎忽精*! 刊登時間:2007-09-30 10:09 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] [**﹏ 等待I.n.G你寶貴既CM唷"! |
2007 年 9 月 18 日 星期二  |
|
♣2007-09-18 ஐ |
自從up 左F.2 之後 都冇咩點HaPpY 過 ''' 唉..`` 失敗 !!! 點解個個人都係咁架'''???? 我講咩都信... 好唔鐘意咁牙 你地知唔知牙 [ 煩* ]
我唔知點解會咁 鐘意你 ** 有巧多野想同你講 但 ....面對住你又唔知點講 ````` 做人做到我真係失敗""" 算啦
|
| " 屎忽精*! 刊登時間:2007-09-30 10:09 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] [**﹏ 等待I.n.G你寶貴既CM唷"! |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 11 | »
|