++WhY++
就好像是夏天的微凉的季風
讓人感覺舒服
然而卻有一絮淡淡的憂鬱
似乎一下子這笑就會不見
讓人很想要好好的保留起來
stephanie227
暱稱: 5蚊
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
2008 年 7 月 17 日  星期四   晴天


高一生活 之 第十七天 分類: 未分類

下星期test數學...5知點死好

中文仲要背課...曹劌論戰...而且要默

化學又要生本...又要做實驗..加出去講化學報告

仲有軍訓感想...六百字..5知吹d咩好= =

頭大呀......

星期六決定去陽岡..應該5會放飛機><

唉...忽然又覺得3個鐘車好辛苦

不過自己又想去玩

我牙媽話我爸個f.d個仔都會去

又話佢瑞士留黎

話咁又男休我得5得= =

我想知佢想我得d咩?

基本上我爸同佢個f.d我都5當係男....

至於佢個仔..我想講..關我x事!..= =+

大家各自玩自己...我又5會主動去同佢做f.d

而且佢大學生...又留學...

我先5想同佢戈種人講野

講下講下又一定將我地d成績比較..my god..諗起就恐怖...

如果話我最擔心ge就係同d留學生比成績...我點比呀.只會冇面><

唉..至於同男仔玩我覺得冇問題...

又5會點= =

我向來男女平等嘛~~ha~~^^

至於手信..鄉下地方...5知有咩

我媽話買咸魚= =

因為戈個地方近海

反正就係咁...去完再講...

 




訪客留言 (返回 stephanie227 的日誌)


smileing 於 2008-07-21 11:18 PM 發表:
唔理三七二十一
識左先
KAKA
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



zoemyway 於 2008-07-19 07:21 PM 發表:
哇~蚊蚊色男仔啦!!!!
要好好珍惜哦^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



shirley115 於 2008-07-18 10:16 AM 發表:
今年仲要寫軍訓感想....
上年都係一組人答果張無聊問卷
陽岡...孤陋寡聞ge我實在唔知係bin度黎
祝你玩得開心d
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都5知咩地方..
所以我就話係鄉下地方= =
反正去左就知啦^^
番泥再講~~~~~
Posted at 2008-07-18 06:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Miss_carmen 於 2008-07-17 09:41 PM 發表:
嘩~留學生牙??
BIN到GA???
去旅行???////
你就好LA~
我今年無得去牙..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

鄉下地方..應該都冇咩特別好玩..最多咪係個海
哥個男仔係去瑞士留學
都5知會5會滿口英文= =
我最怕係d大人最中意傾小朋友d成績
人地留學生= =
而我講出黎d成績....超冇面lor><
Posted at 2008-07-18 06:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]