++WhY++
就好像是夏天的微凉的季風
讓人感覺舒服
然而卻有一絮淡淡的憂鬱
似乎一下子這笑就會不見
讓人很想要好好的保留起來
stephanie227
暱稱: 5蚊
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
2008 年 8 月 1 日  星期五   晴天


2008-08-01 分類: 未分類

8月第一日開始..當然要打下日記

好無奈咁..6號要去佛山

又見黃飛鸂= =

點解佢地都5厭

而且果個人一d都5堅><

又5睇得..又5打得.....都5知去黎做咩

昨晚經過我多番努力去推翻黎個行程

結果比我爸....罵到體無完膚= =

都比佢罵到我係一個...不忠...不義..不孝..ge人..我仲可以推咩

唉....要陪我呀嫲去.....

冇法啦

我爸一句"陪.下.老.人.家.得.唔.得.先"

已經食死我...我say no的話

咁就玩完...不孝呀...罪名好大..

我咩5起...如果我呀嫲5開心...我就冇好日子過

一句"陪.下.老.人.家.得.唔.得.先"

難逃果句話ge詛咒....

每次都輸硬.

不過初一同十五...竟然我爸要做的話

都5好怪我...總要做番d野等自己去得心甘情願d

haha...

決定係我牙爺佢面前告佢個仔狀

不過暫時未想到有咩壞話好講

都係算啦...

佛山呢..我去過幾次...黃飛鴻都見過幾次(番版貨)

個呀叔都係時候換下人...........><




訪客留言 (返回 stephanie227 的日誌)


cat0122 於 2008-08-02 01:28 PM 發表:
-,,-我未見過黃飛鴻..
佢點樣架:D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好難形容wo...
不過只係搵人扮ja..
番版貨><
真ga..只有d黑白照= =
5係好記得...不過里面有一個館都係講佢d野
不如一齊去睇下^^
Posted at 2008-08-02 05:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]