8月第一日開始..當然要打下日記
好無奈咁..6號要去佛山
又見黃飛鸂= =
點解佢地都5厭
而且果個人一d都5堅><
又5睇得..又5打得.....都5知去黎做咩
昨晚經過我多番努力去推翻黎個行程
結果比我爸....罵到體無完膚= =
都比佢罵到我係一個...不忠...不義..不孝..ge人..我仲可以推咩
唉....要陪我呀嫲去.....
冇法啦
我爸一句"陪.下.老.人.家.得.唔.得.先"
已經食死我...我say no的話
咁就玩完...不孝呀...罪名好大..
我咩5起...如果我呀嫲5開心...我就冇好日子過
一句"陪.下.老.人.家.得.唔.得.先"
難逃果句話ge詛咒....
每次都輸硬.
不過初一同十五...竟然我爸要做的話
都5好怪我...總要做番d野等自己去得心甘情願d
haha...
決定係我牙爺佢面前告佢個仔狀
不過暫時未想到有咩壞話好講
都係算啦...
佛山呢..我去過幾次...黃飛鴻都見過幾次(番版貨)
個呀叔都係時候換下人...........><
|