係時候又要更新啦..我幾耐冇更新過呢..
我都5知= =
不過都係一個數字問題..5洗介意wo ><
最近想試下某樣野.不過冇經驗
所以諗住問下人先..定左落呢再同你地講.....
唉...好似得留兩年係學校ge生活(順利的話= =)
今年又差不多過完...得留三個月多少少
出年你地高三啦...有d5捨得
可能一畢業就就此玩完
希望以後都會有聯絡啦...不過又真係幾難ge..
anyway...我會記住你地...
p.s個生涯計劃..真係有比到小小啟發比我..希望你地都有啦~~~^^