++WhY++
就好像是夏天的微凉的季風
讓人感覺舒服
然而卻有一絮淡淡的憂鬱
似乎一下子這笑就會不見
讓人很想要好好的保留起來
stephanie227
暱稱: 5蚊
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
2009 年 7 月 1 日  星期三   晴天


懶(難)得打日記 分類: 未分類

今日進行本人人生中第二次我補考...

物理= =

經過我垂死掙扎過之後..最後都要補考..

仲有d課室又"大搬家"

原本去f 2 b補

點知變左高一

成班人企係新ge f2b道等開門

點知後來話係番舊ge f2b課室上....= =

真係熱死人..企左成十分鐘...><

......................................................

唉..原本今日要上會計

搞到上少一堂..

第一堂就冇上..好似5係咁好

不過算啦..因為總算補考完左..補考重要d ^^

老實講...夏令班5洗上其實我都5會覺得好悶

我都5算係會成日都覺得悶ge人...最多會叫兩聲悶= =

都冇咩所謂...只不過驚到時5慣番學

會難適應ja

發現自己抗壓力好低

壓力一大就訓唔好

唉...真係要改善下

其實我好善慕d冷靜ge人

無論發生d咩都可以冷靜去處理

5知我可5可以做到

都幾想改變下自己d性格

而且脾氣越來越差

所以都想改變下

唉...希望得啦!!!

 




訪客留言 (返回 stephanie227 的日誌)


shirley115 於 2009-07-01 07:51 PM 發表:
上完第一堂我已經想死-/\-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]