今日進行本人人生中第二次我補考...
物理= =
經過我垂死掙扎過之後..最後都要補考..
仲有d課室又"大搬家"
原本去f 2 b補
點知變左高一
成班人企係新ge f2b道等開門
點知後來話係番舊ge f2b課室上....= =
真係熱死人..企左成十分鐘...><
......................................................
唉..原本今日要上會計
搞到上少一堂..
第一堂就冇上..好似5係咁好
不過算啦..因為總算補考完左..補考重要d ^^
老實講...夏令班5洗上其實我都5會覺得好悶
我都5算係會成日都覺得悶ge人...最多會叫兩聲悶= =
都冇咩所謂...只不過驚到時5慣番學
會難適應ja
發現自己抗壓力好低
壓力一大就訓唔好
唉...真係要改善下
其實我好善慕d冷靜ge人
無論發生d咩都可以冷靜去處理
5知我可5可以做到
都幾想改變下自己d性格
而且脾氣越來越差
所以都想改變下
唉...希望得啦!!!
|