++WhY++
就好像是夏天的微凉的季風
讓人感覺舒服
然而卻有一絮淡淡的憂鬱
似乎一下子這笑就會不見
讓人很想要好好的保留起來
stephanie227
暱稱: 5蚊
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
2009 年 8 月 11 日  星期二   晴天


”爪”痕累累 分類: 未分類

咬沙發的罪證><

玩緊玩具

食晚餐...

話說..我身上已經”爪”痕累累

我絕對懷疑小菜菜(新名= =)有過度活躍症

重點係佢成日爪我..雖然冇見血

不過都有d刺痛

而且d皮膚會有d癙

而且張沙發...好似同張沙發有仇咁

又爪又咬= =

都5知道點好

有d人話用水槍射佢..因為腦驚水

我用左之後佢打”乞啾”

我都5咁再用

驚佢冷親

而且佢會知道係嬲佢

跟住佢就用個頭不停磨你只腳

跟住就嬲佢唔落

跟住佢就繼續咬同爪><

天呀!!!

5好再爪我!!!




訪客留言 (返回 stephanie227 的日誌)


dead886 於 2009-08-30 03:00 PM 發表:
Cm;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wwing519 於 2009-08-22 06:55 AM 發表:
cm;'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



shirley115 於 2009-08-13 09:40 PM 發表:
波波都成日爪我ga!佢一激動就係甘..
小菜菜甘奸ge...做錯野就嗲人...好識捉住我地ge弱點>3p.s 我幾日前先諗到..菜菜係男ga bo...點當狗愛上貓?搞BL?
p.s 2 不如叫菜菜子na..hahaha
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



vcpkx4um 於 2009-08-11 09:33 PM 發表:
我係老連~
亦係猫痴~
好可愛a~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



HIBBA 於 2009-08-11 07:06 PM 發表:
so cute
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]