心情有d複雜...
琴日換左個新mon..
老爸話係咩8000:1(5知咩黎)
又話輕觸式(更加5明)
算係畢業禮物呱...
雖然有新野係好
不過呢...總覺得睇5慣
而且我都5想換新
5慣...同埋我驚我會"5小心"整壞
d野到我手上.....都唔會長命得去邊= =
不過比之前個mon大..其他ge冇研究
亦都5識....= =
今日父親節..
例牌送花.
不過我比左封貌似利是ge物體比佢
反正有錢就係呀..
等佢自己去中意買衫..買其他咩都好
我揀ge佢又5中意d款
冇辦法...我又5想同佢一齊去揀wo><
so...父親節打算咁過
至於我之前打算親自整凍餅比佢
我都放棄左
第1.放係屋企會比佢發現
第2.條友(我老爸)本來就係蛋糕師傅..無謂班門弄斧..^v^
第3.我都無整d咩比我媽..咁樣5係咁好..
今日到此為上..報告完畢~~^^
|