今朝上music比老翁玩check銀包
好彩有帶
i.s. D experiment都唔知算好定唔好
之後嘅ERS發現情況比想像中好
起碼有魚蛋頭粥粥同cherry同我一齊傾計
中文好悶
但發現譚老師有時D用詞都幾粗俗
EPA又肘D訓着
但我覺得miss siu成日都望住我
真係好驚
maths保存一貫作風---不斷做數
Dict D 成績都唔錯
之後放學去咗西九
同cherry&crystal去X險樂園
之後許都黎埋揾crystal
走嗰時
bet芝同我傾計
將D唔開心嘅野都抒發曬出黎
個人舒服咗好多
p.s.----聽日就要lunch time concert啦!!
好驚呀~~~~~~~~~~~~~~
|