今日又係連堂嘅日子
所以連D堂都特別悶~
可能或者係我冇心機上堂
淨係係度擔心個lunch time concert
但好彩
大家1B嘅同學都認為ne個係good show
我都放心D
但其實張越華(my partner)都甩咗幾段架~
之後中文堂比人叫咗起身答問題
根本譚老師就有心裝我嘅
雖然我係有D唔啱
但我擰轉頭同Irina講野都係因為本工作紙喳嘛!!
放咗學諗住去整布
點知又話有老師臨時book個needle cloth room
真係麻煩
之後番古箏
crystal竟然上黎睇許進呀keke~
依家每放古箏都有carman倍我走
真係超happy呀~~^3^

|