好多野可以寫
但完全唔想寫.....
今日去三上食野
等咗n年咁耐.....
夜晚再食多餐三上...
救命....
講咗好耐scottie都唔係幾知我係邊個.....
佢淨係佑我識多華....
都唔緊要
mandy都叫我唔好叫佢做daddy囉