今日凌晨十二點前要交份 coursework,,,
所以放學後就去左電腦室做野
事關今晚要去行夜街、睇燈飾
so 要爭取時間
今晚去左又一城食晚餐
然後去左尖東睇燈飾
d 燈飾都幾靚,當中最靚既係果個奇幻王國
真係超讚 *U*