今日番學校說話訓練,,
唉!!~ 被老師評話冇清晰立場同埋唔夠 point
其實我都知自己唔夠 point
但係我諗野好狹窄,成日都唔能從多角度諗
不過距離考試尚有幾日
我會努力睇多d報紙,令自己既眼光擴闊D
=]
Never Give Up~