終於都考完啦
今日考英文會話,係會考既最後一個試
朝早wif my fd & classmates 一齊練 oral
part B準備得唔錯 =]
考果陣,有少少驚 @@"
開始有d口震,但好快就冇事lu
都算幾順利 XD
=========================
尋日游完水,而家隻腳仲有d攰
可能用力過度...