今日係陸運會,上次陸運因落雨而取消,今次我的收穫好豐富
我參加咗60米,同師生接力賽,我60米怕會滑到,結果我以第二
名奪得銀牌,最精彩係師生接力賽,我同譚SIR跑,我付责跑第四
捧,當李子晴迎交捧俾我,我不理一切向前沖,當我跑的時像飛一
樣,結果我們奪得第二名,我可以跑得這麼好,全係因為李子晴交得好
,我希望F3可以再跑..
我也很希望中三再同你跑