分享人生
我只系一個有做老闆既廢青
2009 年 4 月 24 日  星期五   時晴時雨


陸運會 愉快 分類: 未分類

今日係陸運會,上次陸運因落雨而取消,今次我的收穫好豐富

我參加咗60米,同師生接力賽,我60米怕會滑到,結果我以第二

名奪得銀牌,最精彩係師生接力賽,我同譚SIR跑,我付责跑第四

捧,當李子晴迎交捧俾我,我不理一切向前沖,當我跑的時像飛一

樣,結果我們奪得第二名,我可以跑得這麼好,全係因為李子晴交得好

,我希望F3可以再跑..






訪客留言 (返回 stephenNg 的日誌)


meme9597 於 2009-04-30 01:40 PM 發表:
c0mm3nT:]"要回嫁xd"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Ryanwong1995 於 2009-04-28 01:56 PM 發表:
on9 lol fuck you mother bitch . what the hell . fuck off . what the fuck
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Karenhp1350 於 2009-04-27 12:58 AM 發表:
CMC M...你知就好啦..
回回回cm..))0///...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



PBB 於 2009-04-25 12:00 PM 發表:
你跑得好好,你真係好好多謝晴晴
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 係
Posted at 2009-04-25 12:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



jackyyim 於 2009-04-25 11:13 AM 發表:
錦你感該要多謝晴晴啦...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 係啊,我要多謝佢
Posted at 2009-04-25 12:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



LAUKAYUNG 於 2009-04-25 12:17 AM 發表:
不知道為何f1會想跑,但是f2完全不想...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 你懶囉
Posted at 2009-04-25 12:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Karenhp1350 於 2009-04-25 12:02 AM 發表:
0..CM..你都幾勁呀,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 你都好勁啊
Posted at 2009-04-25 12:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



rachel0908 於 2009-04-25 12:01 AM 發表:
多謝你讚我呀,你都接得唔錯呀
如果中三仲可以同你跑就好啦!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我也很希望中三再同你跑

Posted at 2009-04-25 12:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





stephenNg
暱稱: 真小人
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
7年後
再见
暑假
快到暑假
考完試了
文章分類
全部 (26)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 26
留言總數: 122
今日人氣: 0
累積人氣: 1776
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed