今日我約咗個fd去睇戲,去睇狼人外傳,好好睇有地搞笑鏡頭,
我誠意推薦〔你〕去睇,如果俾我評,我會評4粒半星,大約睇都11點
睇完,之後同屋企人飲茶,飲完茶之後我地一家人去咗踩單車,我地搭車去
到大圍租車,現在租車好貴,可能係經濟問題,本來我細佬唔識踩兩輪單車
佢踩踩下就識踩,但佢唔夠我同三佬學得快,我地大約踩到6點就回家了,真
係好開心,今日俾任可事更開心,真是難忘.....