stephenyeung
暱稱: LOk:]
性別: 男
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 58
留言總數: 434
今日人氣: 3
累積人氣: 8832
2009 年 11 月 2 日  星期一   晴天


2009-11-02 分類: 未分類

今日遲d起身..因為

去Mac報到唔洗咁早,,因為好近``

但遲左到-__-,,本來約8:30既,,

遲左5分鐘,,但冇咩野` 因為有人遲

過我,,,

根住一齊上左去一間房度簽野##  簽完之後,,

有個講國語既人講解間學校比我地聽,,

接着..就去左Uniform Shop買校服...

買完之後就返返學校``

比d相大家睇下!     校服4張 , PE衫2張

   

 






訪客留言 (返回 stephenyeung 的日誌)


xD_kIn1995 於 2009-11-06 10:14 PM 發表:
cm
好好睇
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



himhim926 於 2009-11-05 06:42 PM 發表:
cm:}
你著1定勁令仔a_a
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



EvE_loveU 於 2009-11-03 08:35 PM 發表:
COMMENT`:>
加油努力讀書-v-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kamyuchow 於 2009-11-02 10:49 PM 發表:
cm`
d校服都ok呀:]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kyolui1995 於 2009-11-02 10:09 PM 發表:
Lok..
cM ^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mikicheung95 於 2009-11-02 09:34 PM 發表:
+油=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



nganga120 於 2009-11-02 07:05 PM 發表:
cmcm..外國個d校服型d牙`hehe/.\
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]