YO~~今日星期二起左身就出左去旺角學跳舞&.&
點知遲左到- -....呀sir今日唔知做咩叫我地一個一個
出去跳........不過我都跳得幾好既xd~~~~返到大埔
呀維又叫我去打機不過眼訓得仔,冇去到= =
跟住呀妹唔知佢攪咩成炸烏英仔打激都唔死....唉真係