| «‹ July 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
◎快樂◎不知時日過'' |
| 好累''''oh my god | 分類: 未分類 | 今日累死左
serena今日黎我屋企整蛋糕~
整左個唔知咩黎
超yo
不過都可以食既
難食左小小囉
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
之後整完..我呀媽同我一齊出去食飯(因為我呀爸約左人)
哥間野哥好食囉
不過都好貴
食左幾百
番左屋企累死我
係咁~~88 記得cm
| | 發表時間:2009-07-16 11:41 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
革命中的愛 於 2009-07-19 02:24 PM 發表:
食老友記既白羅白~ ^^ heeeheee
|
網主回覆
好呀!!!!我超鐘意食
不過佢星期六只係開一陣sosad Posted at 2009-07-19 02:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
無瑕的愛 於 2009-07-17 09:53 PM 發表:
ha ha~ 下次我又去試下先~ xd 係咪你話上次個間? @3@
|
網主回覆
你上次哥間...不過要book架
要book定先有得食
同埋佢又好貴...你食要食d平d Posted at 2009-07-18 12:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|