↘ s♀2ρhΨ〝
♣如果你愛我,請緊緊抓住我。。。
因為我怕有一天萬一你抓的不牢,我就再也找不到你了。。。
stephy997
暱稱: iloveubabyF
性別: 女
國家: 澳門
地區: 嘉模堂區
« July 2020 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
個醫生話我要做手術-....
要整牙好鬼慘''
今日要去zanate個birt...
聽日要去游水lu''
悶''_______
文章分類
全部 (34)
Vanessa (1)
一D歌 (2)
名sing (2)
死人Tammy lo有 (1)
我自己 (5)
學校 (5)
未分類 (18)
好友名單

快樂不知時日過''



有開心呀!! 鬱悶分類: 未分類

今日11點幾起左身

因為唔知邊個係到dum dum

整到我訓唔到

起左身~~~我超眼訓..想訓多一陣都唔得

起左身之後就開電腦

我呀爸就叫我食d野

咁我食左小小野~我呀爸就出去接我呀媽

我呀媽買左d'''金利'''番黎

我食到成3點鐘(好似)

之後我又訓覺

訓到6點~~~

睇左一陣電視

之後就睇書(本書超好睇)

睇到唔想食飯

10點幾我就淋住去沖涼

點知我d親戚無啦啦黎比d野我

都有stitch(不過小d)

之後我就去沖涼lu

沖完涼又開番電腦xdxd

打住咁多先

88~~~~~~cm~~~~~~唔該

發表時間:2009-07-18 11:34 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 stephy997 的日誌)


革命中的愛 於 2009-07-19 02:29 PM 發表:
係咩?但係點解你個樣係唔開心既? 唔通個公仔都係錯既? heehee~~金利係咩黎? 你日日都食~晚晚都食 xd 記得做返多d運動呀~ heehee
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 我會做架啦
金利係一間有野食既野xd
個公仔岩..
我無唔開心呀
Posted at 2009-07-19 02:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



stephy997 於 2009-07-19 01:02 PM 發表:
唉...我又打錯字..應該係'''好開心呀!!''..我打左有開心-.-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





~~~~~~~~~~
Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 34
留言總數: 78
今日人氣: 1
累積人氣: 2762
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed